Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant AnteiFemale/Unknown Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Core Membership
Statistics 15 Deviations 886 Comments 4,972 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

1. Czy coś zmotywowało cie do rysowania, czy to poprostu rzecz która sprawia ci frajde od dziecka?

Sprawiało mi większą frajdę jako dziecko xD Teraz w sumie tylko ja siebie motywuję do rysowania, szkoła mnie zniechęca...

2. Tradiszjonal czy Didżital?

To pierwsze^^ W digitalu to ja jeszcze nie rysowałam... Chyba, że liczyć bazgranie myszką xD

3. Co ci chodzi po głowie? x3

Tak szczerze? Na pewno? xD Earl. I Tyki. Razem. W pairingu. Tyki jako seme. Mam pisać dalej? xD

4. Manga cza Anime? aka - czy chce ci sie czytać czy wolisz jak ci sie rusza i tak dalej xDD (możesz to odnieść do ksiązek i filmów no okeeej xD)

Trudne pytanie... Na chwilę obecną chyba manga, ale w tomikowej wersji :heart:

5. Twoje przeukochane OC? :3

Moje własne, czy ogólnie? Własnych w sumie nie mam, więc napiszę ogólnie. Moje ukochane OC to Olaf z komiksu :iconmoyashi-desu:^^

Moje pytania:
1. Wolisz lody czekoladowe, czy truskawkowe?
2. Rysowałaś/łeś kiedyś własną mangę/ komiks?
3. Twoja ulubiona pora roku?
4. Ulubiona postać z mangi/ anime/ czegokolwiek?
5. Lubisz złych bohaterów?

Nie chce mi się wymyślać więcej pytań, bo jak widać, nie mam na nie pomysłu...
Taguję... wszystkich, którzy chcą/ mają czas (czyli pewnie nikt xD)

deviantID

Hidagakas's Profile Picture
Hidagakas
Antei
Love and Peace by Last-RemnantBleach Stamp -Espada OP- by ice-fireMushishi Stamp by DarknessMyrkur:thumb144289763:Final getsuga tenshou stamp 3 by TkaczkaTnB Stamp: 01 - Kotetsu by KanraTCEspada Stamp - Starrk by MissBezz'Being Crazy' Stamp by Formula-UK::Stamp:: Kaka by MyttensStamp: Vash 4 by ReiBogatuGin stamp by BloodSttarAlistair Crowley by Gilligan-StampsKoyasu Takehito's stamp by MasamuneRevolutionBaccano 31 by princess-femi-stampsStamp - Baccano 13 by Suxinn:: MF Stamp :: Shirogane by Yami-KairaPERSONA 4 - Souji-Yu Stamp by AkuTenshi27Mushishi- Ginko by Innocent-raiNZombie Powder luff by TanukiKyuubiLelouch stamp by SuperpluplushShakespeare Stamp by WalkingpalmtreeShakespearean Yaoi Anyone? by Majikaru-RinAPH: I love Doitsu Stamp by Chibikaedestamp Denmark x Sweden 02 by clio-mokonaNeuro N.N. Stamp by withdicedcornersAPH: I love Berwald Stamp by ChibikaedeTolkien by Claire-stampsNiizuma Eiji Stamp by FlowEditionsSmoker Stamp by KobatsuSpanner Stamp by Beru-ChanNana Osaki stamp request by xDark-Lolita-AngelxMasamune x Kojuuro stamp by uchiha-itachi111Stamp: Maeda Keiji - SenBASA by razzberridustKatakura Kojuro Stamp :3 by OushuuSkip Beat ::: Love Me by KiwiChameleonYamato Fan Stamp by SpadaStampsHeart Viral Stamp by ViralClubThorin and Bilbo by clio-mokonaI Love Bilbo Stamp by Allendra3Lord of the Rings Fan Stamp by dA--bogeymanSH Sherlock and John Stamp by TwilightProwlerSH Sherlock + John Stamp by TwilightProwlerBofur Stamp by forstyyDean Winchester Fan Stamp by Kerivan

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconmarvolo-san:
Marvolo-san Featured By Owner Jan 3, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Wszystkiego Najlepszego :airborne::cake::airborne:
Zdrowia, Szczęścia, Pomyślności i weny :)
Reply
:iconnary-san:
nary-san Featured By Owner Feb 9, 2015  Student Digital Artist
thanks for the fav! =D
Reply
:icontebaum:
Tebaum Featured By Owner Dec 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki za fava na Saimonie.
Reply
:iconb-arual:
B-aruaL Featured By Owner Apr 29, 2014  Student Artist
czekałaś 170 lat ale proszę~ 
lauri244.deviantart.com/art/an…

twój Castiel w glanach X) 
Reply
:iconalicjaliddel:
AlicjaLiddel Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Writer
*artystyczny pokłon w podzięca za favika* ;3

A,
Reply
(1 Reply)
:iconszelia:
Szelia Featured By Owner Apr 12, 2014  Student Artisan Crafter
hey! i dzięki za fava! :D
Reply
(1 Reply)
:iconszelia:
Szelia Featured By Owner Mar 21, 2014  Student Artisan Crafter
Dzięki za watcha :iconcuteszeplz:
Reply
(2 Replies)
:iconavastea:
Avastea Featured By Owner Feb 25, 2014  Hobbyist General Artist
             Sweating a little... Sorry for the very late answear...Sweating a little... 


:happybounce: Heart Thank ya sooooooooooooo much for the fave!^^Heart :happybounce: 

           Huggle! You´ve made me really happy!^^Huggle! 

                                  Thanks a lot!^^

Reply
(1 Reply)
:iconlilyteq:
Lilyteq Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist
Thank you very much for the fav !! Frozen - HUG! 
Reply
(1 Reply)
:iconestra-chan:
estra-chan Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Artist
*hug z wyskoku*
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: